22 Temmuz 2014 Salı

Bu aralar ben...

Bu aralar ben...
Yok muyum neyim :P
Bir tarihte bugün yazısı vardı arada kaçan o kadar.
Bırakın blogları ziyeret etmeyi, doğum günümü kutladığınız mesajlarınıza bile cevap veremedim hala.
Affınıza sığınırım efenim :))
Bazı arkadaşlarım biliyor sağ olsun durumu ama şöyle bir yazdı kaçtı yapayım yine. İlk fırsatta size dönüciim.


Bu aralar ben...

Bol bol zımpara yapıyorum :))
Ama öyle şakadan zımpara değil, 1200 sulu zımpara falan yani.
Bir sonraki hedefim 5x75 kat gomalak cila, yani inşallah :))





Kodlar arasında boğuluyorum...
O kadar kahrımı çeken dikiş makinası bayiimin web sitesini tasarlıyorum :))




Aralarda kafamı dağıtmak için minicik kumaşlara eziyet ediyorum. Ehehehe :))

Şu bayramı da bir atlatalım, dünyaya dönücem inşallah.
Öperim her birinizi.

Sewgiler, ML...

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Tarihte Bugün

16 Temmuz



16 TemmuzGregoryen Takvimi'ne göre yılın 197. (Artık yıllarda 198.) günüdür. Yıl sonuna 168 gün vardır.

Olaylar

Doğumlar

Ölümler

Kaynak: Vikipedi, özgür ansiklopedi

Ha bi de 1981 senesi saat 18.30 sularında, İstanbul'da bir kız çocuğu dünyaya geldi :)